Kamis, 19 November 2015

Menjelaskan Lemonade Diet Ulasan

Menjelaskan Lemonade Diet Ulasan

Terdapat beberapa sumber yang mungkin untuk toksin. Ini boleh diambil oleh badan kerana diet yang miskin, gaya hidup tidak aktif atau dengan mempunyai terlalu banyak fikiran negatif. Alam sekitar juga menghasilkan toksin dari udara yang kita bernafas, air yang kita minum dan banyak lagi. Badan kita juga secara semulajadi menghasilkan toksin sendiri. Dalam badan yang sihat, racun ini dikeluarkan dengan mudah. Walau bagaimanapun, dengan jumlah tekanan kita meletakkan badan kita melalui ia menjadi lebih sukar bagi tubuh untuk membuang toksin sendiri. Ini adalah di mana diet lemon detox menjadi berguna. Mengikuti program yang sama membantu badan dalam menolak pelbagai racun dari sistem. Banyak ulasan diet air limau telah dibuat, semua dibuat dalam percubaan untuk menerangkan dan mempromosikan pelan detox kini popular ini.

Populariti program air limau seperti Master Cleanse telah meningkat sejak beberapa tahun, sebahagiannya disebabkan oleh beberapa salah faham tentang diet detox air limau. Beberapa berfikir bahawa ia adalah program penurunan berat badan. Selebriti seperti Mariah Carey telah secara terbuka keluar dengan pengalaman mereka dengan program ini, bagaimana mereka telah berjaya mengurangkan berat dalam jumlah yang singkat. Ini telah ditambah kepada kepercayaan palsu bahawa ia adalah satu diet untuk mengurangkan berat badan. Pada hakikatnya, program detox air limau bukan untuk mengurangkan berat badan tetapi untuk menghapuskan toksin dari badan. Pengikut program ini nampaknya telah kehilangan berat badan kerana pengambilan yang terhad kalori, menyebabkan badan mula menggunakan lemak dan rizab tenaga lain untuk tenaga. Seperti yang banyak dari berat yang hilang semasa program ini terdiri daripada air, sebahagian besar daripada berat yang hilang datang kembali walaupun dalam masa beberapa minggu selepas program itu selesai. Walau bagaimanapun, jus lemon dikenali sebagai penahan berkuat kuasa bagi selera makan. Orang yang terus minum campuran selepas diet adalah lebih mungkin merasakan keperluan untuk makan kurang.

Mengikuti program air limau adalah sama seperti berpuasa hati. Ia menafikan badan beberapa nutrien. Sesetengah pakar tidak melihat ia sebagai sihat dalam jangka masa panjang. Walaupun ia tidak membantu dalam menghapuskan toksin dari badan, program detox ketat ini tidak sedikit untuk menggalakkan gaya hidup yang sihat. Badan menjadi lemah, sehingga tidak dapat melaksanakan apa-apa aktiviti fizikal yang berat atau senaman. Individu dinasihatkan supaya membaca air limau ulasan diet dan untuk berunding dengan pakar perubatan berlesen sebelum mengikuti program itu untuk memastikan bahawa ia adalah selamat untuk mereka dan akan memberikan keputusan yang mereka harapkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar