Kamis, 19 November 2015

Bantuan Untuk Non Stop Jangkitan Yis

Bantuan Untuk Non Stop Jangkitan Yis

Jangkitan yis sering muncul adalah sangat umum. Baca forum dan artikel majalah dan anda akan melihat banyak wanita meminta nasihat mengenai perkara ini dan malangnya ramai di antara kita menderita selama bertahun-tahun, kadang-kadang dalam diam!

Rawatan yang ditetapkan bagi sesetengah pesakit telah antibiotik, perkara yang mana ramai di antara kita kaitkan dengan permulaan masalah kita. Jelas sekali kita kadang-kadang memerlukan antibiotik untuk membantu kami mengatasi penyakit dan syarat-syarat tertentu, bahagian bawah adalah bahawa antibiotik boleh mengganggu keseimbangan badan dan membawa kepada jangkitan yis.

Saya rasa ia kini diterima umum oleh doktor bahawa antibiotik adalah lebih digunakan selama bertahun-tahun. Saya telah ditawarkan antibiotik pada masa lalu apabila saya tahu ia hanya untuk mendapatkan saya dalam perjalanan dan dengan mengambil mereka ia tidak akan membantu saya.

Dengan ini, jika kita menerima bahawa antibiotik jangka panjang dan penggunaan steriod boleh memberi kesan kepada kira-kira normal flora usus, kita perlu mencuba dan mengekalkan atau mengembalikan keseimbangan ini untuk mencuba dan mengelakkan penumbuhan yg terlalu cepat yis dan syarat-syarat yang banyak dan penyakit-penyakit jangkitan boleh menyebabkan.

Dengan memilih makanan yang kita makan dengan berhati-hati, kita boleh membuat perbezaan, yis adalah organisma yang memerlukan sumber makanan. Makanan tertentu terbaik dielakkan atau sekurang-kurangnya dikekalkan pada tahap minimum. Makanan seperti, tin, diproses, atau makanan yang diperam. Ditapis gula, madu & sirap. Mana-mana produk yang beragi atau acuan dan Alkohol (terutamanya bir) untuk menamakan beberapa.

Untuk membantu kami, makanan yang kita mungkin ingin untuk dimasukkan ke dalam diet anda adalah perkara-perkara seperti, budaya yogurt Live dan probiotik, ini boleh membantu memulihkan bakteria dalam usus anda yang mungkin telah terjejas atau dikurangkan. Kacang, biji dan minyak, banyak sayur-sayuran segar, Protein (ayam, daging lembu, telur, ikan) dan sekurang-kurangnya 6-8 gelas air setiap hari.

Di samping itu, ubat homeopati yang baik untuk membantu menghapuskan jangkitan yis boleh didapati. Mengapa begitu ramai orang terutamanya doktor mempunyai apa-apa ketidakpercayaan ubat semula jadi adalah saya rasa difahami dengan beberapa cerita-cerita seram yang kita dengar tentang. Namun ada produk yang baik yang ada walaupun dari baik mengeluarkan yang mempunyai reputasi yang baik, Yeasrol adalah salah satu. Dirumus khas dan selamat, ubat homeopati yang memudahkan gejala pelbagai jangkitan yis dalam kedua-dua lelaki dan wanita dan kanak-kanak lebih daripada 12 tahun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar